Bingel on jännittävä digitaalinen maailma, jossa oppilas tekee harjoituksia uudella, hauskalla ja motivoivalla tavalla.
Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa, jonka tehtävät liittyvät oppiaineen oppisisältöihin. Näin oppilas harjoittelee opetussuunnitelman mukaisesti.
Opettaja voi tarkastella oman näkymänsä kautta oppilaiden edistymistä ja antaa heille palautetta, lisätehtäviä tai läksyjä. Bingel-tehtäviä voi käyttää minkä tahansa oppikirjasarjan kanssa, sillä ne toimivat myös sarjoista riippumattomina kokonaisuuksina.
Bingel on suunniteltu jokaisen oman oppimisen tueksi: oppilaat eivät näe toistensa vastauksia tai pysty kommunikoimaan toistensa kanssa, vaan voivat keskittyä omaan suoritukseensa.
Lataa opas Bingelin hyödyntämiseen opetuksessa >
Bingel on jännittävä digitaalinen maailma, jossa oppilas tekee harjoituksia uudella, hauskalla ja motivoivalla tavalla. Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa, jonka tehtävät liittyvät oppiaineen oppisisältöihin. Näin oppilas harjoittelee opetussuunnitelman mukaisesti. Opettaja voi tarkastella
Mene osoitteeseen sanomapro.fi. Sivun oikeassa yläkulmassa on oranssi linkki ”Kirjaudu”. Kirjoita ”Yleiset tunnukset” -välilehdelle joko oppilaitokselta saatu tai itse luomasi käyttäjätunnus ja salasana. Kirjautuminen on onnistunut, kun sivun oikeassa yläkulmassa
Sinulla on muutamakin eri vaihtoehto.
Tunnustenluontilomake näkyy vain niillä kouluilla, jotka ovat tehneet erillisen toimeksiantosopimuksen Sanoma Pron kanssa.