3

Sanoma Pron asiakaspalvelun yhteystiedot

Sanoma Pro on Suomen suurin oppimateriaalikustantaja ja edelläkävijä digitaalisten opetusratkaisujen kehittäjänä. Otathan meihin yhteyttä, kun haluat kysyä tai antaa palautetta oppimateriaaleistamme tai palveluistamme.

Sanoma- ja aikakauslehtiä koskevat yhteydenotot hoitaa Sanoma Media Finlandin asiakaspalvelu.


Asiakaspalvelu

Sähköposti

Asiakaspalvelumme palvelee sähköpostitse ympäri vuoden arkisin klo 8–16.

asiakaspalvelu@sanomapro.fi

Yhteydenottolomake ›

Puhelin

Palvelemme puhelimitse arkisin klo 10.00–14.00. Perusopetuksen tilauskaudella (maalis-huhtikuu) ja lukuvuoden alkaessa (elo-syyskuu) palvelemme arkisin klo 8.00–16.00.

Puh. 0203 91000 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Huom! Emme ota tilauksia vastaan puhelimitse.

Chat

Chat palvelee opettajia osoitteessa sanomapro.fi arkisin klo 8–16. Chat näkyy vain kun olet kirjautuneena sisään.

Jos chat-ikkunaa ei näy, vaikka olet kirjautunut sisään opettajatunnuksillasi chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri silloin varattuja. Jos käytät chattia yhteiskäytössä olevilla tietokoneilla, muista kirjautua ulos ja tyhjentää selaimen välimuisti asioinnin jälkeen.

Sosiaalinen media

Palvelemme Facebookissa, Instagramissa ja Twitterissä yksityisviestitse arkisin klo 8.00–16.00.

 

Tekninen tuki

Sähköisten palveluiden käyttäjätuki auttaa sinua sähköpostitse.
tuki@sanomapro.fi

Häiriöt ja huoltokatkot

Ongelmia digipalveluiden kanssa? Tarkista täältä, onko kyseessä laajempi häiriö tai huoltokatko:
status.sanomapro.fi

 

Jälleenmyynti

Jälleenmyynti vähittäiskaupoille palvelee sähköpostitse ja puhelimitse.
jalleenmyynti@sanomapro.fi 
Puh. 020 11 61 300 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) arkisin klo 10.00 – 14.00

 


Katso myös

Myynnin yhteystiedot

Harkitsetko oppimateriaalisarjan vaihtoa? Ota yhteyttä myyntiimme!

Tuki ja ohjeet

Ohjesivustollemme olemme koonneet useimmin kysyttyjä kysymyksiä sekä palveluidemme käyttöohjeet. Tutustu tukisivustoon >