Tästä koosteesta löydät asiakaspalvelumme hyödylliset vinkit syyslukukaudelle.
Tilattujen digimateriaalien ja lisenssien tarkistus
Kuka tahansa koulun henkilökuntaan kuuluva voi tarkistaa, mitä digilisenssejä koulullenne on hankittu. Tarkistamiseen tarvitsee vain oman Sanoma Pro -käyttäjätilin, joka on liitetty kouluunne.
Ohjeet voimassa olevien digitilausten tarkistamiseen »
Jos koulullanne on käytössä rekisteröitymiskoodi, kannattaa tarkistaa koodin ajantasaisuus. Uudet koodit on lähetetty koulusihteerille, rehtorille tai tilauksista vastaaville Sanoma Pron asiakaspalvelusta. Koulun oman rekisteröitymiskoodin avulla opettaja, koulusihteeri tai rehtori voi todistaa kuuluvansa tietyn oppilaitoksen henkilökuntaan.
Lisätilaukset nopeasti käyttöön
Uuden lukuvuoden käynnistymisen jälkeen voi ilmetä tarve oppimateriaalien lisätilaukselle. Digitaaliset oppimateriaalit ovat nopeita hankintoja, sillä Sanoma Pron omasta verkkokaupasta hankitut lisenssit saa käyttöön heti tilauksen jälkeen.
Tilauksia voi tehdä edelleen tuttuun tapaan myös välittäjän kautta. Tällöin lisenssit ovat käytössä seuraavana arkipäivänä. Myös eri luokka-asteiden Bingel-tilaukset ovat käytettävissä seuraavana päivänä tilauksesta.
Asiakaspalvelu auttaa myös chatissa
Tavoitat meidät puhelimitse ja chatin kautta arkisin klo 7–17. Asiakaspalveluumme saat yhteyden myös somen, sähköpostin ja yhteydenottolomakkeen kautta. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät kootusti täältä.
Asiakaspalvelussamme työskentelee läpi kouluvuoden yli kymmenen kokenutta asiantuntijaa, joista moni on itsekin tutkinnoltaan opettaja. Syyslukukauden alun ajaksi tiimimme koko lähes kaksinkertaistui, ja nyt apunanne toimivat myös opetusalalle kouluttautuneet lisätyöntekijät.